Shenzen merkezli şirketin yılın birinci 10 ayındaki NEV satışları ise yıllık yüzde 240 artışla 1,39 milyon adede yükseldi.
Klâsik akaryakıtlı araçların üretimini mart ayında durduran BYD’nin yeni güç otobüsleri, ortalarında Norveç, Almanya, Japonya, Tayland ve Brezilya’nın da bulunduğu dünya çapında 70’ten fazla ülke ve bölgede 400’den fazla kente satıldı.
BYD Başkanı Wang Chuanfu, niş bir marka olarak başlayan ve daha sonra ana akım haline gelen BYD’nin gelişiminin Çinli otomotiv markalarının yükselişini ve ülkenin NEV sanayisinin süratli büyümesini yansıttığını söyledi. Wang, BYD’nin yeni bir üst seviye markanın birinci modelini 2023’ün birinci çeyreğinde Yangwang ismi altında 800 bin ila 1.5 milyon yuan (113 bin 696 ve 213 bin dolar) ortasında bir fiyat etiketi ile ortaya çıkaracağını da kelamlarına ekledi.